»Vrvež v moji glavi 2 je mogoče gledati na več načinov in je zato namenjen tudi nekoliko širšemu občinstvu. Mlajši ga bodo verjetno gledali predvsem kot napeto pustolovščino petih prijateljev, ki se morajo nepričakovano bojevati za svoje še pred kratkim samoumevno mesto pod soncem, najstniki kot slikovit in nazoren prikaz, kako naše misli vplivajo na naša dejanja in kako lahko sami na to vplivamo, starši pa kot nekakšen simpatičen animiran priročnik, kaj se dogaja v glavah njihovih pubertetniških otrok. Sporočilo pa ostaja enako za vse – pomembno je sodelovati, tudi sam s seboj.«
»Kako pomembno je pripovedovanje s pomočjo glasbe v animiranem filmu.«
»Potem ko so Jurija Norštejna imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»Na festivalu animiranega filma v Annecyju sem prvič videla, da animirani film ni samo za otroke, ampak je lahko umetniška zvrst, ki je tako film kot likovna umetnost.«
»Na stotine milijonov družin je ujetih doma. Ne vem, kako bi se Troli obnesli v kinu, ampak mislim, da bo marsikdo presenečen nad tem, kako zelo bodo gledani zdaj.«
»Še vedno se ukvarja s tisto 13-letno animirano Lizzie, ki v odrasli Lizziejini glavi nenehno brbota.«
»Ne moremo in ne bomo samo gledali.«
»Moje poglavitno načelo pri delu pa je vedno dobrobit ljudi, ki živijo v naši državi.«
»Animirani filmi so se uspeli vtihotapiti tudi v filme za široke mase.«
»Vsak od teh otrok je reduciran na eno samo karakterno lastnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju